Bine ati venit pe BLOG-UL BISERICII ORTODOXE ROMANE SFANTA TREIME DIN MIRAMAR FLORIDA

"Nadejdea mea este Tatal, scaparea mea este Fiul, acoperamantul meu este Duhul Sfant. Treime Sfanta, slava Tie!
Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fara de moarte, Miluieste-ne pe noi.
Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh".
Amin.

marți, februarie 17, 2009


Binecuvântaţi să fie ochii care văd ceea ce vedeţi voi, pentru că mulţi regi şi profeţi şi-au dorit să vadă ceea ce voi vedeţi şi nu au văzut să fi auzit ceea ce auziţi voi dar nu au auzit.
Te slăvesc pe Tine, Părinte căci ai ascuns acestea de cei înţelepţi şi pricepuţi şi le-ai descoperit pruncilor.
Pentru că acela care va fi mare înaintea ta va fi slujitorul tău, iar cel care va fi primul, va fi sclavul tău, aşa cum Fiul Omului nu a venit să fie slujit, ci să slujească şi să-şi dea viaţa ca o răscumpărare pentru mulţi.
Veniţi la mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi.
Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu şi moşteniţi Împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
Căci flămând am fost şi mi-aţi dat să mănânc.
Însetat am fost şi mi-aţi dat să beau.
Străin am fost şi m-aţi primit.
Gol am fost şi m-aţi îmbrăcat.
În temniţă am fost, şi aţi venit la Mine.
Bolnav am fost şi m-aţi cercetat.
Şi Mă veţi întreba: "Când Ţi-am făcut acestea?"
Întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici,
Mie Mi-aţi făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu