Bine ati venit pe BLOG-UL BISERICII ORTODOXE ROMANE SFANTA TREIME DIN MIRAMAR FLORIDA

"Nadejdea mea este Tatal, scaparea mea este Fiul, acoperamantul meu este Duhul Sfant. Treime Sfanta, slava Tie!
Sfinte Dumnezeule, Sfinte Tare, Sfinte fara de moarte, Miluieste-ne pe noi.
Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh".
Amin.

luni, noiembrie 16, 2009

Povestea micutului ALEXANDRU-Adrian si Codruta isi striga durerea in fata romanilor cu suflet.


Oameni buni,

La noi la biserica vine o familie tanara depre care doar de curand am aflat in ce necaz se gasesc. Din discretie ei au tinut povestea lor sub tacere si numai la insistentele oamenilor din biserca, care au observat paloarea neobisnuita a micutului, ne-au spus povestea lor.

Am vorbit ieri cu ei dupa slujba si l-am vazut pe micutul Alexandru. E un copil dragut si cuminte, si doar paloarea lui te face sa intelegi ca fara operatie va muri in curand.

I-am rugat sa-mi trimita un email pe care sa-l pot impartasi cu cei ce ar putea ajuta. Va rog sa vedeti mai jos.

La biserica s-a deschis o lista de donatii; cei care doresc sa ajute o pot face fie la biserica, fie prin mine sau vreun alt cunoscut care vine la biserica.

Nu treceti nepasatori pe langa oamenii astia. Multi avem sau vom avea copii; incercati sa va puneti in situatia lor macar pentru o clipa.

Eu va multumesc in numele lor, si fie ca Bunul Dumnezeu sa va rasplateasca.

Claudiu Codreanu

SCRISOAREA PARINTILOR

In data de 21 mai 2009 s-a nascut Alexandru, fiul nostru, moment de mare bucurie si emotie pentru noi toti. A avut la nastere 3.150 kg si 49 cm fara nici un fel de simptome. Dupa icter a ramas cu galben la ochi, am intrebat doctorul si ne-a zis ca o sa treaca. Asta era la 2 luni. La 3 luni am constatat ca nu ne trece galbenul de la ochi si am inceput sa ne facem griji .

La testul de bilirubinie am aflat ca bilirubina totala este 10,3 iar directa 7,03 si indirecta 3.27 in conditiile in care cea totala ar trebui sa fie maxim 1,2.

A doua zi pe data de 9 septembrie 2009 am fost programati la un gastro-enterolog( Dr. Tano) de la Spitalul Joe DiMaggio, care dupa un consult scurt si revizuirea analizelor ne-a internat de urgenta in aceasi zi la acelasi spital datorita nivelului foarte ridicat al enzimelor(alk phos 1029 ) precum si timpul de coagulare foarte ridicat (PT -75 si PTT- 55)

Diagnosticul a fost imprecis se oscila intre colestaza neonatala cauzata de virusul CMV sau o malformatie congenitala ( atrezie de cai biliare procentual 50% una sau alta).
Dupa 2 saptamani am facut biopsie la ficat si au fost trimise felii la Dr. Dale C. Snover patolog la Fairview Southdale Hospital Edina, Minnesota recunoscut patolog. De la el rezultatele au venit tot neconcludente.

Un alt set de teste de biopsie a fost trimis Dr-lui Lesley Smith patolog la Jackson Memorial Hospital Miami.

In data de 30 septembrie 2009, (dupa 3 saptamani la un spital fara un diagnostic précis, am fost transferati la Jackson Memorial Hospital unde, dupa o saptamana de presupuneri , discutii , teste si experimente am fost convinsi de doctori sa facem operatie numita Cholangiograma prin care, ziceau doctorii ca, am avea sansa unei reconstructii a cailor biliare si portale .

Dupa o asteptare de 5 ore in care ne agatam cu disperare de ultima noastra speranta ca am putea evita transplantul dr Neville ne-a comunicat ca Alexandru nu are format canalul biliar comun ceea ce face imposibila drenarea corespunzatoare a ficatului , ficatul avind un drenaj anormal prin canalele limfatice.

In data de 12 octombrie 2009 am fost lasati acasa urmand sa fim pusi pe lista de transplant lucru care s-a si intamplat. Costurile unei operatii in Sua sunt foarte ridicate putand ajunge pana la suma de 500.000 usd asigurarea medicala acoperind o parte din costuri.

Intre timp am aflat despre posibilitatea realizarii transplantului de la donator in viata , am citit despre cazurile recente din Romania Sebastian si Ioana recent operata. Aceasta optiune este exclusa in Florida nemaifiind realizat un transplant de la donator in viata de 10 ani.

In perioada in care am stat in spital fara diagnostic précis am trimis e-mail-uri Dr-lor. Irinel Popescu, Lazar si Sokal din Bruxelles de la Saint Luc si peste tot unde am stiut, cu toate analizele sa aflam diagnosticul. In urma corespondentei avute cu centrul medical din Belgia, am fost acceptati pt o evaluare si un posibil transplantul dar cu plata in prealabil a sumei de 87.000 euro . Aceasta suma reprezinta interventiile chirurgicale donator si receptor , cele 3 luni de stricta observatie dupa interventie dar nu include costurile de sedere la un centru de cazari in incinta spitalului.

Tinand cont ca suma din Belgia este mult mai mica si avem mai mult sprijin acolo incercam sa facem tot posibilul pentru a-l opera pe Alexandru in Bruxelles.



Cu stima Codruta si Adrian Sangeorzan


BABY ALEX US BANK ACCOUNT :
ACCOUNT #: 8980 3451 9850 bank of america
HALLANDALE FL zipcode 33009
NAME: alexandru sangeorzan


CONTURILE PENTRU DONATII IN ROMANIA
RO39RNCB0040015712980003 – EUR

RO82RNCB0040015712980005 – RON

RO55RNCB0040015712980006 – USD



Sangeorzan Alexandru
Diagnostic: ATREZIE BILIARA – necesita transplant de ficat
Data nasterii: 21.05.2009 – varsta 5 luni
Titularul de conturi umanitare Sangeorzan Codruta CNP 2751010263493 - mama.


alexlivertransplant@yahoo.com
MAI MULTE INFORMATII AICI(click)
pagina lui Alexandru


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu